بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستای همیشه همراه فانوس جزیره 
حالتون چطوره
الحمدلله 
میدونم که عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هستین.
صبح به این قشنگی 
روز به این دل انگیزی
با کلی برنامه های که پیش رو دارید و ان شاالله همش خیره
به این میگن زندگی.
نیازی نیست تو حقتو از دنیا بگیری اونم با کلی این در و اون درزدن.
فقط کافی بخواهیم
به این سادگی! تو فقط اراده کن وبخواه.. ببین چطور دنیا به نفع تو برمیگرده ... دست بردار ازکلمات منفی ... امتحانش که ضرری نداره 
فقط یک هفته امتحان کن... زندگیت زیرو رو میشه من به شما قول میدم اونی میشه که میخواهیم 
یاعلی بگید و مثبت بیاندیشید..
چشماتون رو ببندید و آنچه را که میخواهید با لبخند ملیحی خود را در آن شرایط تصور کنید... این شیرینی خیال یا توهم نیست. این شیرینی واقعیته.. خیالیه که اگه فقط اراده کنید میشه حقیقت!  اگر برای هدفتون قدمی بردارید, دنیا به سمت شما خواهد دوید.

بیاین تکلیف خودتون رو با دنیا معلوم کنید 
چی میخواهید از زندگی؟؟
اون چیزی رو که میخواهید, حتی اگه بدست آوردنش غیر ممکن باشه یقین داشته باشید اگر بخواهی ممکن میشه..
فقط بایست راستِ حسینی عین کف دست با خودت صادق باشی... هدفتو معلوم کنی و یاعلی بگی...
از اعماق قلبت مطمئن باش که میخواهی و میتونی به آن برسی ....
و یقین داشته باش که میرسی
(چون یکی همیشه همراهته و اگه خودت دستشو ول نکنی اون دستتو ول نمیکنه)

هیچ چیز نشدنی نیست!
غیرممکن هم غیرممکن نیست!

امروز کلا میخواستم در مورد یه چیز دیگه ای صحبت کنم که کلمات ناخواسته من رو به این سمت هدایت کردند.
ایرادی نداره اینم خوبه...

اونی هم که میخواستم راجع بهش حرف بزنم و خود شما ها استاد من هستید وبهتر از من میدونین رو, با گفتن یه حدیـث بیان مکنم:

این حدیث که از لسان مبارک ائمه اطهار (ع) نقل شده و ریشه آن به بیان نورانی حضرت علی (ع) و امام حسن مجتبی بر می‌گردد به شرح ذیل است:

«‌اِعْمَلْ لِدُنْیَاکَ کَأَنَّکَ تَعِیشُ أَبَداً وَ اعْمَلْ لاِخِرَتِکَ کَأَنَّکَ تَمُوتُ غَداً» (مستدرک الوسائل ج1 ص146)

ترجمه: برای دنیای خـودت چنان عمل کن که گویا در دنیا تا ابد زندگی می‌کنی؛ و برای آخـرت خـودت چنان عمل کن که گویا همین فردا می‌میری»


این حدیث همه چیز رو به ما میرسونه

تفسیر نوشت کوتاه:
یعنی هرزمان میخوای نماز بخونی فکرکن آخرین نمازته
یازمانی که داری غیبت میکنی گمون کن که 5 دقیقه دیگه نیستی که حلالیت بطلبی.
 پس گناه نکن و زیبا زندگی کن درآغوش خدا

اما برای کارهای دنیات جوری برنامه ریزی کن که انگار تا ابد قراره زندگی کنی!
پس اراده کن! همه اون چیزهایی که برات شده یه آرزو, روزی به واقعیت خواهد پیوست (اگر بخواهی و برای رسیدن به هدفت قدم برداری) مطئن باش دنیا تورو هل میده تو مسیر آرزوهات.

 یه جا یه مطلب خوندم نوشته بود بیاین آلیس سرزمین عجایب خودمون باشیم....

بعضی از حرف ها تکراری شد اما ما یه ذکر رو که مثلا میگن صدبار بگو میگیم چون تکرارمداوم یه چیز بر روح ما اثر میذاره
پس بیاین در طول روز مرتب تکرار کنیم که :
من عالیــــــــــــــــــــــم
من میتونــــــــــــــــــــم
 من بهترینــــــــــــــــــم
من موفق میشــــــــــم
من پیروزمیشـــــــــــــم
و من های دیگر (؛

امروز شنبه صبح رو با دعا آغاز میکنیم:
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم اشف کل مرضانا
اللهم اغفرلی امواتا
اللهم اغفرلی لوالدی و للمومنین والمومنات و المسلیمن و المسلمات
اللهم اجعل محیای محیا محمد وآل محمد ومماتی ممات محمد وآل محمد

اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدنا مُحَمَّدٌ مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوان وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ سْتَقْبَلَ الْفَرْقدانِ وَ بَلَّغْ رُوحَهُ وَ اَرْواحَ اَهْلِ بَیْتِهِ مِنّا التَّحِیَّهَ وَ السَّلامُ

یاالله یامحمد یاعلی
یافاطمه یاحسن یاحسین
یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی