بهش گفتم فلانی هم اونجاست بیا بریم!! گفت وای نه من روم نمیشه توچشمای طرف نگاه کنم !! گفتم توکه هرکاری تونستی انجام دادی خداروشکر مشکلشم که حل شد!!گفت نه اصلا من کاری نکردم براش شرمنده ام ازش!!
یروزی ازت میپرسن اون روزی که امام زمانت آواره بود،طردشده بود* شما چیکار میکردی؟؟ اون روز شرم میکنیم؟؟
خیلی بی وفاییم ... چقدر راحت و خوشگل بدون امام زمان داریم زندگی میکنیم؟؟!!!
الان داغیم، یروزی میاد میفهمیم یک صدم اون دغدغه ایی رو که برای خرید یه خونه نه کمتر یه لباس و ... داشتیم رو برای امام زمان نداشتیم!!!
الان که دارم مینویسم یعنی میدونم!! الان که داری میخونی یعنی فهمیدی از خودمون شروع کنیم نه؟؟خیلی بی غیرتیه با دونستنش هیچ کاری نکنیم
اگه دور از جونتون سال دیگه این موقع(سالروز امامت امام زمان) زیر خاک بودیم چی؟ مگه امام زمان پدرمون نیستن؟! همه امون دوستداریم پدرمون برامون مراسم بگیره!!انوقت اگه حتی تومراسم خاک سپاریمون نباشه که ...!!
هرکی هرچی داره بذاره وسط ببینیم چه کمکی میتونیم کنیم؟!یکی دست به قلم داره بنویسه،یکی خطاطی کنه، یکی شعر بگه،یکی وبلاگ بزنه،یکی کتاب بنویسیه، یکی کتاب بخره، یکی کتاب هدیه بده،اصن یکی کتاب بفروشه... هرکاری که میتونیم..!!ّبسم الله،بفرمایید...
بگید، اینجا ثبت کنید اینجوری مقید میشیم به انجام دادنش.
سرشبی یه بحثی شد تصمیم گرفتم به یکی از نوجوونهای فامیل کمک کنم البته اون موقع نیت نکردم(انقدر که نیتهام هم مشکل دارن) الان نیت میکنم باشه برای کمک به پدر!شماها دعا کنید خالص باشه ثوابش 60-40 شریک :)

* اصبغ ابن نباته که از یاران بزرگوارِ امام علی است میگوید از حضرت علی شنیدم که در مورد امام زمان فرمودند:«صاحب هذا  الامر الشرید الطرید الفرید الوحید»صاحب این امر شرید (آواره) و طرید (رانده) و فرید (تک) و وحید (تنها) است.