بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستای همیشه مهربونم
خوبین ان شا الله؟
معلومه که خوبین. اصلا شما عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هستین من مطمئنم.
من خیلی خوشحالم.
میدونین چرا؟
معلومه که خب نمیدونین.
آخه من تازه میخوام بگم چرا خوشحالم 
خوشحالم چون تونستم تو این هفته دو تا قدم مثبت بردارم
شایدم سه تا
شایدم بیشتر
( ااا نیگا همین الان موس رو دست گرفتم تا همه ی این چند خط نوشته رو پاک کنم و یه داستان کپی کنم اما یه لحظه به خودم گفتم نه نتـــــــــرس بنویس حتی اگه خوب نباشه )
(پس شماها ببخشین اگه خوب نبود اگه مفید نبود اگه نوشتن رو میخوام یاد بگیرم به کمک شما دوستان)

خب چی میخواستم بگم؟؟؟؟!!!!
آهان
داشتم میگفتم که من خیلی خوشحالم
چون خدا کمک خیلی بزرگی بهم کرده... و. تونستم کارهای خیلی راحتی که برای من یه غول شده بود رو انجام بدم امیدوارم خدا همچنان همراهیم کنه
بخاطر همین امروز بخودم جرات دادم تا یه قدم دیگه بردارم و بر ترس از نوشتن هم غلبه کنم.
فوقش یه هفته دوهفته شایدم سه هفته شماها مطالب شنبه رو نخونید شاید اصلا دیگه اسم راحله سادات به عنوان نویسنده بیاد سریع برید یه پیج دیگه (هرچند میدونم شما انقد نازنیند و گلین و ماهین و مهربونید که کمک هم میکنین چه برسه اینجوری رفتار کنید)

این هفته انقدر خوشحالم از بابت تصمیم ها و کارهای مثبت این هفتم که فقط خواستم شماها هم بشین عین من.
این هفته البته از یکشنبه به بعد
هرکی ازم پرسید چطوری گفتم عالـــــــی
لبخند از رو لبای من به هیچ عنوان کنار نرفت 
همش همش انرژی مثبت تو ذهنم تو حرفام بود؛
که بی نهایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت تاثیر داره رو عملکرد. یعنی دقیقا اون چیزی میشه که میخواین 

 پس بیاین این هفته رو هم شما امتحان کنید اگه خوب بود ان شاالله ادامه بدید
 بیاین این هفته همه عالی باشیم و همه چیز رو عالی کنیم
 بیاین دست بدست هم بدیم برای شروع یک هفته ی خوبی که تا همیشه ادامه داشته باشه
 بیاین افکار منفی رو دور بریزیم
و کنترل افکارمون رو ما بدست بگیریم نه اونها کنترل ما رو.
(باور کنید من حتی یه جمله از کتاب نخوندم که گمون کنید این ها یه سری جملات کتابه و من دارم به شما ارائه میدم نه, اینها عین واقعیته)

بیاین مثبت اندیشی رو ترویج بدیم و اثرش رو روی خودمون وبقیه ببینیم


یاعلی 


با آرزوی هفته ای خوب برای همه ی شما دوست داران فانوس جزیره


زندگی زیباست همچون روییدن گل در دل سنگ