بسم الله الرحمن الرحیم

نمیدونم چرا عادت ندارم از سفرهام سفرنامه بنویسم با این که خیلی به مسافرت میرم ، چه شخصی ، چه کاری و چه خانوادگی و عادت هم ندارم که هی بگم که کجا بودم و کجا میرم و کی رفتم و کی اومدم ، اینی هم که باب شده که توی اینستا و جاهای دیگه یهویی میندازن و سلفی و اینها رو نمیدونم چرا خوشم نمیاد اصلا از این کارا ...

اما دوست دارم کمی از سفر کربلا بنویسم که چقدر باعنایت و نگاه ما رو همه چیزمون رو جور کردند و بردند و آوردند از گرفتن ویزا تا برگشتمون به تهران اما از حوصله خوندن خارج هست

تیکه تیکه سفر روضه ای بود برای خودش اما نمیشد برای کسی خوند ، باید در عین این که خودت رو حفظ می‌کردی و دیگران رو میخندوندی و لبخند میزدی توی خودت میسوختی ..

راه افتادیم رفتیم و با تماس به یکی از رفقا که قبلا ایلام بود و الان کرمانشاه هم مکان برای استراحت شب در کرمانشاه هماهنگ شد و هم ایلام که با اصرار اومدند دنبالمون در ورودی شهر ایلام و رفتیم برای استراحت تا صحر ، صبح زود راه افتادیم و رفتیم لب مرز که اونجا چون میهمان آقای بوووووق بودیم میخواستیم ورود کنیم توی شهر مهران و آدرس گرفتیم برای ورودی که بسته بودند جاده را ، رفتیم از محلی که آدرس داده بودند متاسفانه اینقدر برخورد یگان ویژه بد بود که اجازه سئوال کردن رو هم به ما نداند و با این که ما با نهایت ادب و احترام برخورد کردیم منجر به بازداشت شدن و دستبند خوردن ما شد در اول سفر و باز با این که با نهایت ادب و احترام برخورد شد رکیک ترین فحش ها نصیب ما شد ، به نظرم کسانی که جنبه کار و برخورد با مردم ندارند رو نباید در این امور گمارد

این رو توی مهران به سردار مجرد (بازرسی کل ناجا) که اونجا حضور داشتند عرض کردم و خیلی تعجب کردند ایشون از نحوه برخورد و همراهان ایشون گفتند یعنی با همین ادبیات صحبت کردید ، گفتم حتی بهتر چون الان عصبانی هستم

به همراهان ایشون گفتم چه حرفهایی زده اند ، گفتم اگه شما بودید اون لحظه چکار میکردید؟ همکار خودشون که از بازرسی ناجا بود گفت با کله میرفتم توی صورتش اگه من بودم ، بهش گفتم خوب من باز هم با ادب با ایشون برخورد کردم

دستور فیلم برداری از ماجرا را دارند و قرار شد که پیگیری کنند ، منم عرض کردم تهران برایشان مکاتبه ای ارسال میکنم ، امیدوارم که برخورد جدی بشه با این فرد چون نه من و امثال من با همه برخورد بدی داشتند

یه لحظه احساس کردم من داعشی هستم و خودم خبر ندارم (لبخند) ، حالا ماها پاکار نظام هستیم ، اگه این برخورد ها با خیلی ها بشه دیدشون نسبت به نظام عوض میشه گاها ...

.

به یاد همه بزرگوران بودیم و دعا کردیم ، البته دعای من که اثری ندارد اما به بزرگی وجود اهل بیت ان شاالله آرزوی همه بزرگواران محقق شود.

ادامه دارد اما در حیاط خلوت ...