در مورد مطلب علم عارضم خدمت دوستان که طبیعی هست مطلب کمی نیاز به دقت و تامل داره و ممکنه قدری سنگین باشه و مستلزم تمرکز بیشتر... 

هر چند من واقعا سعی کردم عامیانه بنویسم و مثالهای فراوان بزنم تا همه فهم بشه

اما ماهیت بحث طوری هست که نمیشه سبک تر از این باشه... 

لذا انتظار ندارم همه مطالعه اش کنن شکر خدا بقیه دوستانم در فانوس جزیره قدرت نوشتاریشون طوری هست که هم مفید بنویسن و هم خوانندگان رو جذب کنن... 

من چون میبینم ما الان در مقطعی از تاریخ قرار گرفتیم که جوونها باید خیلی از شیوه های غلطی که چند قرن هست که به ملت ها تحمیل شده رو بشکنن و تحولی بر مبنای دین و حکمت ایجاد کنن چه در عرصه سیاست و اقتصاد... چه در عرصه سبک زندگی و عقاید... چه در عرصه علم...



لذا بر خودم میدونم مطالب بنیادی رو با شرح و تفسیر بیشتری بیان کنم تا حتی اگر یک نفر هم خوند و دغدغه اش رو داشت به تفکر فرو بره...

فعلا توان من همین قدر هست... سواد من همین قدر هست..

تا خدا به توان و سواد همه ما برکت عطا کنه... ان شا الله

توجه نوشت :

نظرات باز هستن و بدون تایید ثبت میشن منتها به همه نظرات جواب میدم اما اگر برخی نظرات بهشون پاسخ داده نشده بدونن یا نیاز به جواب طولانی داره و من در پی فرصت هستم یا نیاز به تحقیق و تفکر داره و من در حال تحقیق و تفکر هستم اما در نهایت به یک سلام هم شده پاسخ خواهم داد

طب سنتی نوشت:

هنگام خواب خانه باید کاملا تاریک باشد و استفاده از چراغ، استراحت و خواب را از سلول های بدن سلب کرده و منجر به خستگی توام با خمیازه و دهن دره در روز میشود...


علم 2 _ ادامه بحث جامعیت و طرح بحث فیزیک و متافیزیک ( فایل pdf)