بسم الله الرحمن الرحیم

.

دیشب داشتم یه مسیر کوتاهی رو میرفتم که یه پرژکتور قوی نصب شده بود وقتی که پشت به نور میرفتم با این که نور با من هم مسیر بود جلوم رو خوب نمی‌دیدم و متوجه نبودم که کجا بارون جمع شده و کجا نشده که گام‌هام رو با اونها تنظیم کنم که یه وقت پام خیس نشه ، دیگه خلاصه با توکل رفتم ...

موقع برگشت با این که پرژکتور روبروم بود و نور مستقیم میزد و مخالف جهتم بود به خوبی همه چاله ها و آبهایی که جمع شده بود رو میدیم و خیلی راحت متوجه میشدم که از چه مسیری باید برگردم که حتی یه ذره هم پام خیس نشه ...

توی همین حین که داشتم برمیگشتم یه تفکری به ذهنم خطور کرد

.

اگه ماها عکس نور حرکت کنیم امکان گمراه شدن و اتفاقات افتادن برامون بیشتره

اما اگه به سمت نور همشه حرکت کنیم و با نور همراه باشیم به راحتی میتونیم مسیر زندگیمون رو تعیین کنیم و به سلامت برسیم به مقصد

نور حالا کیه ؟

نور در این دنیا سمتی است که دین برامون مشخص کرده دیگه

و نور در حال حاضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هستند

کاش که نور رو خوب ببینیم و بتونیم خوب تشخیص بدیم ...

و همه ائمه علیه السلام هم نور واحد هستند ..

.

.

پی نوشت:

دوستان من مقابل دوربین مخفی هستم یا فکر میکنم که دوربین مخفیه؟

همه بزرگوارا مثل این که رفتن مرخصی از اول هفته بدون اطلاع ...

اونوقت رزمنده میگه حقوق و اضافه کار بدید (لبخند)