خیلی اتفاقی یادم افتاد امروز(از 12که بگذره باتمام سیاهی و تاریکیش میشه روز،باتموم برنامه های تکمیل نشده ات باید بری فردا،یجایی از قول فامیل دور نوشته بودن درستش اینه فردا ازوقتی شروع بشه که مابیدارمیشیم نه اینکه وقتی بیدارشدیم ببینی فردا شده!! ) یکشنبه است و قرار من پست بذارم از اونجایی که هفته پیش هم فراموش کرده بودم و حتی وقت نشدیک عذرخواهی کنم این هفته خواستم یه پستی بذارم که جون دار باشه نکته دار،اما گفتم آنچه از دل برآید بردل نشیند تو که چیزی نداری بگی؟! یاد این حدیث افتادم و دیدم بهترینش همینه  هم جون داره هم نکته البته همه ی این آرامش برای  زمانیه که اعتقاد و اعتماد داشته باشیم نه فقط به زبون بیاریم و برای خوشگلی بنویسیمش ...

حضرت امیر(ع)

 هرکه اطمینان داشته باشد آنچه خداوند برای او مقدر کرده است از او فوت نمیشود

دلش آرام میگیرد...

غررالحکم و دررالکلم ص104


خواهش نوشت: تودعاهاتون تونمازهاتون تو زمزمه های یاحسیناتون من رو هم دعا کنید

(نقل به مضمون)خداوند به حضرت موسی فرمود با زبانی دعا کن که باهاش گناه نکرده باشی! عرضه داشت چگونه؟ خداوند فرمود از دیگران بخواه برات دعا کنن....

التماس دعا