بسم الله الرحمن الرحیم

دقت کردید؟

گاهی برخی‌ها هی غُر میزنن و از همه چیز شاکی‌اَن و همیشه ناراحتن و دیگران رو هم ناراحت میکنن و بعضاً این حال برای خود ما هم پیش میاد ..

اما

خدا برخی‌ها رو آفریده که ما آدمهای سالم رو شرمنده کنه به نظرم

و با دیدن اونها به خودمون نهیب بزنیم که نگاه کن چرا تو با این نعمت سلامتی اینجوری و بهتر خدا رو شکر نمیکنی

...

اومد نشست جلوم ، معلول جسمی حرکتی بود که تقریبا همه اعضاء بدنش معلولیت داشت ، اسمش رو نگاه کردم و گفتم آقا محمدمهدی چطوری ، خوبی؟

خیلی غلیظ و پر مغز گفت :

الحمدلله رب العالمین

راستش پیش خودم منتظر این جمله اش نبودم و توقع ابراز ناراحتی بودم ازش

راستی ما چقدر ناشکر هستیم

سرمو انداختم پایین ، به نظرم متوجه شد که حالم کمی بد شد اما به روی خودش نیاورد

خدایا من چقدر حقیرم توی درگاهت

شکسته بال تر از من میان مرغان نیست .......................

................... دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است