بسم الله الرحمن الرحیم

یه برنامه خوبی رو سپاه تهران به پایگاه‌های بسیج ابلاغ کرده که فعالیتهاشون رو از داخل مسجد به بیرون مسجد ببرند و مسجد ما هم از این قضیه مستثنی نیست ،‌ اولش که دوستانمون برنامه "شهدا آبروی محله" را تعریف کردند به نظرم کار خوبی نیومد و گفتم شاید با مخالفت مردم و مزاحمتی که برای مردم داشته باشه مخالفت کنند روبرو بشه و خوب نباشه برگزاریش به این نحو ..

کار از این قراره که برنامه‌ای رو جلوی منزل شهید برای گرامی داشت اون شهید برگزار میکنی که جلوه کار فرهنگی کردن از داخل خونه شهید با سرکشی های دوره ای و یادوراه و شب خاطره‌های دوره ای داخل مسجد به بیرون بره و جلوه بیرونی داشته باشه و برنامه برای همسایه‌های شهید باشه در واقع که اونها هم دخیل بشند و در برنامه شرکت کنند.

اولین برنامه رو دوستان ما در مسجد اجرایی کردند و برای اولین تجربه برنامه خوبی شد و شکر خدا با استقبال خوبی هم علیرغم عدم وجود تبلیغات صورت گرفت ،‌ جالبیش این که خود همسایه‌ها اومدن پای کار و کمک کردن برای اجرای مراسم که قوت قلبی بود برای دوستان ما در سطح مسجد ،‌ ما که خیلی کاره ای نبودیم و برای کمک رفته بودیم توی جمع دوستان اما ،‌ زحمات زیادی دوستان مسجدی و بسیجی ما کشیدند تا این مراسم اجرایی شد.

این محل منزل 5 شهیدی هست که بیشترین تجمع شهید رو در اینجا داشتیم و به همین علت اولین مراسم رو اینجا برگزار نمودند.

و قراره که ماهی یک بار این مراسم رو اجرایی بکنیم در خونه شهدای مسجد خودمون ، که از خدا برای دوستان برگزار کننده توفیق خواستارم

در ادامه عکس‌های اولین برنامه تقدیم حضور می شود.

دوستان ما از پیشنهادات شما برای برگزاری برنامه‌های بعدی استقبال می‌کنند که ما به آنها می‌رسانیم.

.

.

.

.