امام علی علیه السلام

همه خوبیها در سه خصلت گرد آمده است : نگاه کردن ، خاموشی و گفتار . امالی صدوق


سلام علیکم

  1. دوستان کمی تغییر در نگارش و زمان بندی درج مطلب صورت گرفته است که فعلا تا بعد از نوروز 93 فعلا این روند ادامه دارد .

  2. شکر خدا دوستان درحال پیگیری برگزاری راهیان نور هستند ولی مخارج سفر خیلی بالاست ، ایشاالله که قطعی شود و شهدا دعوتنامه بدهند که بتوانیم این سفر رو جهت ایام نوروز مناطق باشیم.

  3. اکران خصوصی فیلم سینمایی "چ" در مورد شهید چمران را دوستان گرفته اند و در دانشگاهها و مراکز دولتی و خصوصی پایگاههای بسیج و ... سراسر کشور آمادگی اکران دارند عزیزانی که تمایل دارند جهت اکران در مجموعه خودشان اطلاع دهند تا هماهنگی لازم صورت پذیرت .


ادامه مطلب - تفکر نوشت

در مترو می خواستم مسیری غیر از مسیر همیشگی را طی کنم ، برای همین برای این که اشتباه نکنم خودم را مشغول مطالعه و کوش دادن به چیزی نکردم ..

اما حواسم رفت به فکر امور ...

از ایستگاهی که باید پیاده می شدم حواسم پرت شد و چند ایستگاهی رد شدم ، تازه به خودم آمدم و برگشتم ..

تفکری کردم ..

به خودم گفتم : اگر حواست هم زمان بادلت نباشد از مسیر اصلی خود و از تصورت دور خواهی شد ...