سلام علیکم 

میگم که میخوام اغتشاش کنم(همون اختشاش سابق) مدیرمون چرا عیدی ندادن؟ خوبه پست نذاریم!!؟؟

عاغا دیشب یکی از بچه ها درمورد نویسندگی توی این وب میپرسید بعد یهویی گفت یعنی دفتر کار دارید؟یا خدا منو میگی برق از سرم پرید گفتم اینا الان فکر میکنن ما حقوق و حق زن و بچه هم میگیریم، بیمه هم میشیم والا! ولی خیلی برام جالب بود، دیدگاه بچه ها رو دوستدارم بدونم!

القصه دیروز باشنیدن این خبر که اگه با همین روند پیش بریم چندوقت دیگه سودی که از صادرات برق برامون میمونه باید خرج تولیدش بشه و عملا صفر..! بعد این که صفر صفر میشیم هیچ،خجالتش اینجاست که بااین همه ادعا و پُز و کلاسمون پرمصرفترین کشوریم یعنی در حد یه کشور 200میلیونی مصرف برق داریم!! حالا آب هم نداریم و اوضاعش بدتره ولی خب باز امیدمون به خدا و بارون و ایناست و الکی خودمون رو توجیه میکنیم ولی خداییش زشته یه کشور که انقدر تحصیل کرده و بچه حزب اللهی داره این اوضاع آمارش باشه!!

تازه خبر رسیده دیشب به مدت یک ساعت برق اماکن اصلی رو نمادی خاموش کردن با عنوان "ساعت زمین" اینا خوبه ها ولی خداییش بیایید از خودمون شروع کنیم اول چراغ مودم هامون رو خاموش کنیم هههه! نه جدا من خودم میرفتم خونه هرکی وقتی میدیم از آشپزخونه که میاد بیرون برقشو خاموش میکنه حرصم میگرفت میگفتم این بی احترامی به مهمونه! خودم که همیشه دستم به کلیده چراغارو روشن میکنم ولی حالا دیگه دیدم نه بابا اوضاع خرابه،اصن هم که اسرافه هم که چه معنی داره حالا چراغ آشپزخونه روشن نباشه غذای تو نمیپزه؟ یکم خوبه دیدگاهامون رو تغییر بدیم، اونایی که تواداره و اینا کار میکنن خوبه تا قبل از ظهر چراغ اتاقشونو روشن نکن،کم کم بهتر میشه!

من که خداییش از خودم شروع کردم شما هم بسم الله هرکسی یه کاری کنه خوبه!!