بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت همه بزرگواران عرض سلام و ادب و احترام دارم

ایشاالله سالی که آغاز شد برای همه پر برکت ، همراه با سلامتی در ضل توجهات اهل بیت علیه السلام برای همه مسلمانان و شیعیان باشد. امیدوارم تحت زعامت امام خامنه ای مدظله العالی قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری در کشور طی نمائیم و با سرلوحه قرار دادن شعار سال  " دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی " بیش از پیش بین مسئولین ، مردم و در کشور همدلی ایجاد نمائیم.


اما سفر راهیان سرزمین نور ...

هرسال تصمیم میگیرم سال دیگه یه محیطی برای خودم ایجاد کنم و شرکت کنم در سفرهای راهیان که بتونم خوب استفاده کنم اما یه طوری شهدا برنامه را برای آدم رقم میزنند که کمتر بتونیم استفاده کنیم و فضا رو برای باقی نفرات آماده کنیم. البته خودم این رو بیشتر دوست دارم چون آدم نباید فقط خودش رو ببینه ، باید دست به کار شد تا دیگران استفاده کنند و از لذت معنوی دیگران لذت ببره ، حالا این سختی هرچی بیشتر اون لذته بیشتر ، چون ما برای راحتی اینجا نیومدیم پس به قول خودم باید خستگی را خسته کنیم ، من که از لذت های معنوی دیگران خیلی لذت بردم ...

از این که شهدا من رو برای یه کار کوچیک و کم برای راهیان نور امسال انتخاب کردند ممنونم و دعا میکنم که خوب خادمی کرده باشم که از کار کردن من و کم کاری ها کسی از این سفر خسته یا این که جوری نشده باشه که به این خاطر نخواد بره سفر راهیان نور ...

خداکنه شرمنده شهدا نباشیم و نشویم ...

اما سوغاتی سفر برای دوستان :

من خودم به دلیل کار و هماهنگی نتونستم خوب استفاده کنم ولی آقای حسنی توی دوکوهه قبل سال تحویل گفت:

به زمین و درخت ها خوب نگاه کنید همه در حال تغییراند و بدا به حال ما اگه تغییر نکنیم و حالمون عوض نشه ...

این جمله برای من که خیلی سنگین بود ، کاش مشمول حول حالنا بشیم ، کاش به احسن الحال برسیم ، اونوقت دنیامون ، افکارمون ، زندگیمون قشنگتر و زیباتر میشه


ایشالله اگه بشه پیگیرم برای استفاده خودم اردیبهشت برم بازی دراز ، البته اگه بطلبند و جور بشه ...