عاغا ما اول سالی سوژه نداریم چه کنیم؟ سیستممون رو بچه ها خراب کردن به نت متصل نمیشه چه کنیم؟ با گوشی باید پست بذاریم چه کنیم؟ از مدیر عیدی نگرفتیم چه کنیم؟ اول سال و کاسه ی چه کنم چه کنم!؟هیچی دیگه سالی که نکوست از... نیس خیلی وقت شناسم گفتم این پست باشه واس سرساعت تاظهر سیستممو درست میکنم یه پست بدتر از این میذارم هه !!! نتونستم درست هم کنم انقدر مهندس تاظهر میان خونه امون میدم درستش کنن(الان متوجه شدید ما خیلی مهندس داریم و بامهندسا درمعاشرتیم هه) بعدشم که حلال کنید وقتتون رو گرفتم، ملت رفتن راهیان و مشهد و غیره ما موندیم یوقت تهرانو دزدنبره اینم از عوارضشه ؛البته یه زمزمه دارم فوق عالیه از روضه ی حضرت مادرشروع میشه ومیرسه به امام رضا و قمرمنیر بنی هاشم ؛ اصن دلچسبه تاقبل غروب ان شالله هرطورشده میذارم براتون بعنوان اولین دشت صوتی بهارفاطمیتون از فانوس جزیره!! فعلن یاعلی
الوعده وفا با تاخیر اینم لینکش: آسمون بی ستاره