السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام)


بس که دلتنگم اگر گریه کنم می گویند

قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد



علی کلاس چهارم ابتدایی که بودند با اردوی مسجد فاطمه زهرا(سلام الله علیها) رفتند مشهد. بعد از هفت، هشت روز که برگشتن ما رفتیم جلوی مسجد که بچه ها رو تحویل بگیریم. علی وقتی از اتوبوس پیاده شد بهش گفتم مامان خوش گذشت؟ خوب بود؟ مشهد چه حال و هوایی داشت؟


http://8pic.ir/images/zddwoiuosx9qsrsb70us.jpg



گفت: مامان یه چیزی بهتون بگم؟! گفتم بگو مامان، چی شده؟!

گفت: من راه خودم رو انتخاب کردم.

مادر شهید خلیلی وقتی این خاطره رو تعریف کردند به خودم گفتم وای بر من...


تفکر نوشت: تنها راه رسیدن به سعادت فقط بندگی خداست.

پی نوشت: دیروز رفتم مزار شهید خلیلی. کلی حرف واسه گفتن دارم ولی یاد این جمله آقا صالح افتادم؛ بیش از نود درصد حرفهایی که زدم اگر سکوت می کردم بهتر بود...
برای شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات.