"حق من رو می خوری؟!!...
باشه..اما بدون، قیامت، باید جواب پس بدی...
حالا برو خوش باش.."

 می پرسم "چی شده؟.."
میگه "نامرد!!فکر کرده می تونه قسر در بره...ما هم خدائی داریم..از حلقومش می کشم بیرون!!"

خنده م گرفت...
گفتم "بابا کوتاه بیا مومن...اون قدر که ما بدهکاریم، طلبکار نیستیم..."

میگه "چی میگی واسه خودت؟!!

من هر کی را نفرین کنم، بدبخت میشه!!

حالا ببین، این خط، این نشون!!..اگه ندیدی به روز سیاه بشینه!!"


یادم افتاد به کلام اون بزرگ که می گفت "اگه می خوای همیشه بُرد با تو باشه، خودت را بدهکار بدون، نه طلبکار..."

حسین سلام الله علیه و آله هم خودش را بدهکار می دونست:

"اَنْتَ الَّذى سَتَرْتَ

اَنْتَ الَّذى غَفَرْتَ

اَنْتَ الَّذى اَقَلْتَ.....

تَبارَکْتَ وَتَعالَیْتَ

فَلَکَ الْحَمْدُ دآئِماً

وَلَکَ الشُّکْرُ واصِباً اَبَداً

ثُمَّ اَنـَا یا اِلهىَ الْمُعْتَرِفُ بِذُنُوبى

فَاغْفِرْها لى

اَنـَا الَّذى اَسَاْتُ

اَنـَاالَّذى اَخْطَاْتُ..."


کمی که دقت کنی می بینی، زینب کبری هم فرمود: "اللهم تقبل منا هذا القلیل القربان"

هزینه ای چون حسین را می پردازه و باز میگه نکنه هنوز بدهی داریم؟!!...

اون وقت طرف هیچ کاری برای اسلام و حکومت اسلامی نکرده و میگه "چه زخمی از ما تا حالا درمان شده که بخوام طرفداری کنم؟!!"

جل الخالق...

در وصیت شهیدی بود که می گفت "اینقدر نگو انقلاب برای من چی کار کرده، بگو من برای انقلاب چی کار کرده ام؟"