سوره فصلت - آیه 36

درخصوص پناه بردن به خداوند کریم از شر شیطان است .

وَإِمَّا یَنزَغَنَّکَ مِنَ الشَّیْطَانِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللَّهِ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ

اگر دمدمه‏اى از شیطان تو را از جاى درآورد پس به خدا پناه ببر که او خود شنواى داناست

تفسیر :

از آنجا که وسوسه های شیطان عمومی و فراگیر است و سراغ هر کسی می آید و برای شیطان فرق نمی کند که القائات او به ثمر برسد یا نرسد او به کار خود ادامه می دهد. می گوید: هرگاه وسوسه هایی از شیطان به سوی تو متوجه شود به هوش باش و خود را به خداوند بسپار که بی تردید او شنونده و آگاه است

پی نوشت :

از امشب نفس کشیدن دوباره سخت میشه ، شیطان از قل و زنجیر باز میشه و رها تا بتونه مثل قبل از ماه مبارک قسمی که خورده  و  وسوسه هاش رو عملی کنه ... از شر شیطان به خدا پناه می بریم

مطالب مرتبط : پی نوشت این مطلب شیرین و فرهاد



طاعات شما بزرگواران در یک ماه بندگی مورد قبول درگاه احدیت ان شاالله قرار بگیرد .

و ان شاالله بهره کافی و وافی رو از این ماه برده باشیم .

عید سعید فطر بر شما مبارک

 

هفته پیش رفتم وبلاگ یکی از دوستان ، خیلی ساده نوشته بود که چمدونش رو جمع کرده و با دوستاش رفته به زیارت حرم علی ابن موسی الرضا علیه السلام ،‌ به بهشت ،‌ پیش خودم گفتم امام رئوف چه راحت و چه ساده می طلبه ،‌ ساعتی بعد گوشیم زنگ خورد و به سادگی دعوت شدیم به مشهد ،‌ با وسیله و کارهای هماهنگ شده ...

به همین سادگی ...

به همین دلچسبی ...

به رحمتک التی وسعت کل شئ رو بیشتر درک کردم ،‌ اصلا به زبون هم نیاوردم و فقط از ذهنم گذشت و درخواست هم نکرده بودم ولی عطا کردی آقا ، ممنونم

و میتونم بگم بهترین هدیه روز تولدم همین بود

السلام علیک یا امام رئوف ...

عصر عازم و نایب الزیاره دوستان هستم