کم کم سیاهی علمت دیده می شود

آثار خیمه های غمت دیده می شود

افتاده سینه ام به تپش های انتظار

از روی تل دل حرمت دیده می شود

دل نوشته : امروز چند پیامک راجع به محرم برایم آمد که دلم گرفت ، سالهای گذشته توفیقمان بیشتر بود ، شاید گناهان باشد که توفیقم را کمتر کرده ، امام حسین (ع) خودت به حرمت این ماه کمکم کن که وضعیت معنوی و اعتقادیم بیشتر بشه ، مختار را که نگاه می کردم قسمت مسلم ابن عقیل و مسجد کوفه را دلم گرفت بغض گلویم را فشرد چقدر غریب هستند بچه های امیر المومنین (ع) ... خدایا فرج آقامون را برسان ... اللهم عجل لولیک الفرج ...

یک شب دیگه تا محرم نمانده چند شب پیش راجع به برنامه های محرم مسجد با دوستان صحبت می کردیم ، دهه اول محرم امسال آقای حجه الاسلام صراف سخنرانی مسجد را زحمت می کشند که الحق و الانصاف قشنگ ، روان و دلسوز صحبت می کنند ، من که دوست ندارم وقتی پای منبر ایشان می نشینم صحبت های ایشان تمام شود خداوند ایشان را حفظ و هر روز بر توفیقاتشان بیافزاید ...

از همه عزیزان و دلسوختگان حضرت درخواست دارم اینجانب را بسیار دعای ویژه بنمایند...