پارت سوم مهر ۹۷

اتفاقی هم رو دیدیم، تا گفتم سلام بغضش ترکید گفتم بیا ی گوشه بشینیم ببینم چی شده، گفت خبر نداری این مدت ما چقدر گرفتار شدیم گفتم مگه چی شده خدا بد نده  پدر یا مادرت بیمار هستن گفت نه چطوری بگم اصلا از کجا شروع کنم.

همینطوری که داشت گریه میکرد گفت یادته چند ماه پیش گفتم خواهرم میخواد عقد کنه، گفتم آره چطور؟!! فردای عقد پدرم  بهشون بلیط کیش داد بگو از همون جا اختلافاتشون شروع شده ما هم بی خبر!!!   

تا از سفر برگردن خونه ای که پدرم بهش هدیه داده بود آماده کردیم زندگیش رو شروع کرد. آخه از کجا بدونیم پسر بداخلاق و دست بزن داره یا 900 میلیون بدهکار، دست مردم چک داره، همین چند روز پیش خواهرم رو کتک زده گفته باید بری ارثت رو از پدرت بگیری خواهرم گفته این کار رو نمیکنم داشته خفش میکرده جای دستش روی گلو خواهرم مونده، الان رفته دادگاه درخواست طلاق بده!!! گفتم عجب، ببخشید این رو میگم ولی مقصر خودتون هستین چشم بسته جلو میرید و میوفتید تو چاه!!!

نه پدرم خیلی خیلی مخالفت میکرد اصلا راضی نبود همش میگفت من به این پسر اعتماد ندارم مرد زندگی نیست ولی خواهرم اصرار کرد اونم ناراضی اومد محضر،ای کاش گل نرگس  خواهرم به حرف پدرم گوش میکرد ای کاش .....


و اما نکات پایانی 

۱. اینجا بحثم در مورد اینستا نبود چون در جایگاهی نیستم بخوام چیزی رو  رد یا تایید کنم ولی این رو خوب میدونم  به نظرم میشه به درستی از هر وسیله ای استفاده کرد.


۲. به تعبیر بنده دشمن هیچ وقت دنبال نقطه ضعف آدم نیست بلکه میگرده ضربه رو به نقاط قوت آدم وارد کنه جوان های ما هم نقاط قوت ما هستند و دشمن از این جهت وارد شده و تفکرات جوان های ما رو هدف قرار داده از آنجایی که تفکرات ما برگرفته  از اعتقادات ماست. این میشه که رفته رفته معیارهای جوان های ما داره تغییر میکنه گاهی ی عده رو نمیشه شناخت انگار همون آدم سابق نیست به مرحله ای رسیده که منکر همه چی میشه و میگه اصلا همه چی دروغ هست، این یعنی جنگ، اصلا جنگ نرم یعنی همین!

باید هوشیار بود باید دغدغه‌ داشت با دلواپسی تمام مراقب خودمون، رفقامون و جوانترها باشیم دارند در این فضاها رشد می‌کنند. برای بصیر بودن و عاقبت بخیری خودمون همواره دعا کنیم.


۳. با تأخیر اربعین حسینی تسلیت، عزاداریهاتون قبول باشه، ان شاءالله همواره حسینی باشیم. تمام کسانی که زائر اربعین بودن زیارتتان قبول و کسانی که مثل بنده جزو جامانده ها بودن ان شاءالله سال آینده زیارت اربعین نصیبتان. 

یک اربعینی نوشت طلب خودم سر فرصت باید بنویسم.


۴. مجددا بابت تأخیر چند ساعت و طولانی بودن مطلب عذرمیخوام و از شکیبایی شما متشکرم.