یاناصرنا

ادامه پست قبلی

پس با این اوصاف اعصاب و روان هم هستید، لطفاً به خودتون فشار نیارید در بیان خاطرات چون میدونم خیلی به اعصابتون فشار میاره و امکان داره بهم بریزید

بله همین اعصاب و روان من باعث شد که خانم اولم بهم بریزه و روزی 45 تا قرص میخوردم، الان با کمک همسر دومم رسیده به 18 تا قرص، قبلا سالی سه تا چهار بار شوک برقی وصل میکردن بهم الان حدود سه سال هست که دیگه شوک بهم وصل نکردن و دکترا هم باورشون نمیشه میگن چیکار کردی با خودت عالیه و همه رو به همسر دومم مدیونم

از همسر اولت جدا شدی؟ طلاق گرفته؟

نه ایشون هم هست اما قدرت روحی هیچ کاری رو نداره همسر دومم الان تقریبا 5 سال هست که با من ازدواج کرده اونم به میل خودش، توی آسایشگاه با من آشنا شد و اجازه ترخیص من رو گرفت و آورده منو داخل خونه نگهداری میکنه، خیلی بهم کمک کرده و همسر اولم رو هم نگهداری میکنه، در واقع با درمان حرف گفتاری و حرف درمانی داره منو خوب و روز به روز بهتر میکنه

پس به نوعی ایشون هم ایثارگره و داره ایثار میکنه با این کارش

بله همین طوره

خیلی قدرش رو بدون اینجور زن‌ها کیمیا هستند و دُر اَند، خیلی هواشو داشته باش

واقعا همین جوره

خاطرات خودتو نوشتی؟ چاپ کردی؟

بله نوشته شده حدود 7 دفتر 200 برگ دست نویس خاطرات دارم و چند بار پیگیری کردن که چاپ بشه اما من خودم مایل نبودم ولی جدیداً خانمم داره پیگیری میکنه که یک کتاب چاپ کنه از خاطرات و احتمالاً تا چند جلد بشه فقط 112 صفحه از اون 18 روز خاطره نوشتم و دست نوشته دارم از حالات فقط اون 18 روز خودم و اطرافم تا چند متری

باید خواندنی باشه این دست نوشته‌ها که شبیه کیمیا است، منم طالبم که بخونم دست نوشته‌های شمارو به کسی هم مدیدی که بخونه؟

به افراد خیلی محدود و خاص که طالب باشن البته بیشتر آشناها و هر کسی هم که خونده خیلی متحول شده و بعضاً میرشون هم عوض شده

ببخشید عذرمیخوام وقتتون رو گرفتم و سئوالهایی کردم که به اعصابتون فشار آورد و اذیتتون کرد، ما دوست داریم اینها رو بشنویم و بدونیم برای همین اولش یه سئوال‌هایی می‌کنیم که طرف مقابل به حرف بیاد و صحبت کنه و از اینکه با شما آشنا شدم بسیار خوشحالم و خدارو شکر میکنم، اتفاقاً چند روز پیش هم با آقای دیگه‌ای آشنا شدم که دفتر شهید چمران بود حدود2 سال و مشخصاتش رو دارم ، اگه اجازه بدید مشخصات شما رو هم داشته باشم و با هم ارتباط داشته باشیم

خواهش میکنم شهید چمران از اون افرادی بود که خاص بود و تفکرات استراتژی داشت سال 73 رفته بودم لبنان که با سیدحسن نصرالله هم دیداریداشتم هنوزکه هنوزه دارن از تفکرات چمران که پایه ریزی حزب الله رو انجام داد استفاده میکنن و هرجا که به مشکل میخورن رجوع میکنن به صوت‌های چمران و از اون صوت‌ها کارشون رو می‌برن جلو، چمران خودش شخصیت خاصی بوده اما غربی واقع شد در کشور ما و خیلی از تفکراتش استفاده نشد

راجع به مسائل فرهنگی اعتراضی ندارید؟

وقتی می‌بینم که بدون روسری توی ماشین‌ها می‌شینند بهم می‌ریزم، چند وقت پیش خیابان مقدس اردبیلی بودم، ماشین‌های زیادی رو دیدم که بدون روسری تردد می‌کردن، خیلی آزارم داد

موقع خدا حافظی میگه

اگه زنگ زدی و جواب ندادم ناراحت نشی گوشیم از خودم دوره بعد که ببینم زنگ زده باشی بهت زنگ میزنم

شما عزیزی و بزرگوار این حرفا چیه ... خدا نگهدارت باشه