یاناصرنا

خودنویسم مدت بود که به دلیل استفاده زیاد درش محکم بسته نمی‌شد که همراهم باشه (البته از اون گرون‌ها نیست‌ها - خیلی ارزون و کاربردی هست (لبخند))

مدتی بود که کنار گذاشته بودمش و ازش استفاده نمی‌کردم چون هم امکان داشت لباسم رو خراب کنه و هم نوکش خشک بشه

چون خیلی خوب بود همش به این فکر می‌کردم که یه جوری ازش استفاده کنم ولی اون احتمالات همواره نمی‌ذاشت ...

تا این که به ذهنم خطور کرد که امتحان کنم یه چسب کوچیک بزنم بهش تا کم حجمش افزایش پیدا کنه و بتونه درب رو نگهداره

انجام دادم و جواب داد و درست شد ...

فکری کردم راجع به این موضوع

گاهی اوقات چیزی که ارزش نداره و اصلا به چشم نمیاد گره بزرگی رو باز می‌کنه

خیلی از کارهای کوچیک ماها هم همینطوره شاید به چشم نیاد

شاید بگیم این کار چه فایده داره

اما اون چیزهای کوچیک و ریز گره‌های بزرگی رو باز می‌کنه، شاید یه بخش رو فعال کنه و در ادامه چیزهای بزرگتری رو در پی داشته باشه ...