به نام خدا

از پنجره اتاق رییس درخت توی حیاط مشخصه، دیدم یه یاکریم اومد روی شاخه نشست، این شاخه اینقدر تکون خورد که گفتم چطوری خودش رو نگه داشته و پرواز نمیکنه از ترسش !!!

اینقدر با آرامش بود این پرنده که خدا میدونه و بعد از گذشت زمان کوتاهی همه چیز آروم شد

به خودم گفتم تو هم اگه قدر این پرنده اگه به خدا ایمان داشتی همینقدر آرام بودی، همینقدر گلایه نمی‌کردی، تو شرایط و تلاطم‌های زندگی توکل می‌کردی و همینجور آرام می‌شد شرایط

.

پینوشت1:

سالگرد ارتحال بزرگ مرد تاریخ که عجیب‌ترین آرامش رو داشت با اون حجم مشکلات تسلیت باد. که همه‌اش برای خدا بود. پیشنهاد می‌کنم روی حرکات و سکنات امام خمینی ره کمی تامل کنید.

پینوشت2:

شهادت حضرت ابوتراب علیه السلام بر همه عزیزان تسلیت باد (اینقدر کوچیک هستم که در حدی نیستم که بخوام از حضرتش چیزی بنویسم) اما به حق حضرت ابوتراب در این شبهای عزیز بهترین مقدرات براتون رقم بخوره

پینوشت3:

دعا کنید برای این کمترین