سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز مادر گرامی باد.

مادرم!

از تو نوشتن فکر نکنم کار سختی باشه چون تو سراسر خوبی و محبتی،پر از معرفت و عشقی و...اره برای تو نوشتن آسون ولی پیدا کردن کلمه یا جمله ای که تو رو وصف کنه سخته مادر! 

آخه منی که نه فزرند خوبی بودم برات و نه مادر بودن رو درک کردم چطوری میتونم از تو و خوبی هات بگم ...

تویی که از همون بچگی ما تمام سعی و تلاشت رو کردی که بهترین باشیم و البته قوی، قوی دربرابر تمام ناملایمتی های دنیا، صبور در تمام مشکلات، و ی مسأله که همیشه به من و خواهر گوش زد میکنی اینکه اگر قرار جای بایستیم و از حق خودمون دفاع کنیم هیچ وقت صدامون نلرزد و بغض نکنیم، به ما یاد دادی که بدون توقع داشتن به دیگران محبت کنیم اگر در این میان کسی بود که نادیده گرفت ما پا پس نکشیم چون ما برای کسب رضایت خدا کار میکنیم، به ما یاد دادی تحت هر شرایطی از پس کارها بر بیایم...

مادرم تو یک زن قوی و یک تکیه گاه برای همسر و بچه‌هایت هستی، کسی که پشت چهره جدی یک قلب پر از مهر داره که با کسی هم شوخی نداره😂.

بشخصه من از تو یاد گرفتم با تمام دختر بودن برای خانواده یک تکیه گاه باشم و حتی گاهی پا فراتر گذاشته و برای پدر در نبود برادر ها،یک دختر قوی باشم که عصای دست پدر است.

.

.

.

در انتها کی بهتر از تو که الگو فرزندانش باشد دوستت دارم و سرت سلامت مادرم...




پ.ن: بودن ی مهمون چهارماهه که ساعت چهار صبح میخوابه اونم با کلی سلام و صلوات که تو رو جون مادرت بخواب بزار حداقل همسایه ها بخوابن این میشه که توام خواب می مونی  و ساعت 9 بیدار میشی، البته وسط ها اومدم، ولی باور کنید زور بی خوابی بیشتر بود 😄😄😄