سلام علیکم
همین ابتدا از همه دوستان بابت صبری که به خرج دادند صمیمانه سپاسگزاری می کنم...
واقعا محبت دارید به رزمنده حقیر...

عارضم خدمت شما که از اونجائی که ما تا وقتی انرژی داریم، بیداریم و تا صفر میشه دیگه غش می کنیم، اتفاقات خنده دار هم در همین غش کردن ها میفته...
مثلا چند روز پیش، بیش از 24 ساعت بود که نخوابیده بودم...گفتم یه کم می خوابم که سرحال بشم...گوشی را کوک کردم برای دو ساعت بعد...بچه ها تعریف کردند که وقتی گوشی داشته خودشو خفه می کرده از سر و صدا، بلند شدم دنبال گوشی و بدون اینکه قطعش کنم، گذاشتمش زیر سرم!!

یکی از بچه ها گفته داری چیکار می کنی؟ خب قطعش کن...
گفته م نه نمیشه!!! این دستگاه را جدید آورده اند، این یکی را دیگه بلد نیستم!!!(لبخند)
هیچی دیگه در خواب هم، سوژه خنده دوستانیم(لبخند)


عرض کنم که مادر گرامی ما، در یک اقدام پرسمان محور!! و سریع الاجرا نمودن نتایج کار، یه عملیات جالبی را کلید زده اند که در تصویر زیر به سمع! و نظرتان می رسانم...
اول کلی همه عکس ها را ببینید و کیف کنید تا در مورد تصویر اول، یه "تفکر نوشت" عرض کنم...









کیف کردید؟
ما که هر روز خیلی لذت می بریم از این شگفتی خلقت...

اصولا لذتی که در دیدن گل و گیاه طبیعی هست در نوع مصنوعی اون وجود نداره...
بگذریم..

به تصویر اول نگاه کنید...
دو تا چغندر ظاهرا شبیه هم و از یک نوع، با ریشه ای ظاهرا یکسان اما برگ های متفاوت...
چغندر سمت راست، رنگ برگهاش به رنگ رگبرگهاشه... حالا تصویر سوم، نشون میده که یه کم یکی از برگ ها به رنگ سبز دراومده ها اما در کل، تغییر رنگی نداره...
اما چغندر سمت چپ، رنگ برگهای زیباتری داره...
حالا این سلیقه ماست...
شاید یه نفر نظر دیگری داشته باشه..

دارم فکر می کنم چه بسیار عواملی که درصدد رشد و تعالی ما گام بر میدارند اما ما هیچ اقدام اساسی ای خودمون نمی کنیم...
حالا گاهی هم طرف، اقدامی نمی کنه اما حداقل پسرفت هم نداره و این خودش خوبه اما انتظار میره که ما هم اقدامی اساسی کنیم...
این مثل اینه که دم دروازه بایستی، همه تلاش می کنند تا توپ را برسونند به تو اما بدون اینکه تلاش کنی توپ را بزنی تو دروازه حریف، پاس بدی به یکی دیگه..اونم به یکی دیگه و این کار همین طور تکرار بشه...توپ را دست حریف ندادی ولی کاری هم نکردی...

برای آقای گل شدن تیم، همه باید تلاش کنیم...