اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

***

فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) تسلیت باد


برشی از کتاب دختر پیامبر 

چقدر این آسمان نیلگون و زمین تیره در نظر من زشت شده است. غم و اندوه من ابدی و ماندگار شده است و شب من با بی‌خوابی می‌گذرد. این غم از قلب من خارج نمی‌شود تا زمانی که خداوند مرا، در آن خانه‌ای که تو در آن هستی وارد نماید. 

در دلم دردی‌است که گویی زخمی چرکین دارد و اندوهی دارم که مانند آتش برافروخته است. چه زود بود که بین ما جدایی افتد. از این فراق تنها به خدا شکایت می‌برم.امام علی علیه السلام

(دخترپیامبر نویسنده محمدعلی جاودان)




پ.ن:در قسمت نظرات کتاب های که درباره شخصیت حضرت زهرا(س) مطالعه کردید به ما هم معرفی کنید. (خودم قبلا کتابی از آقایان عزیزی وشجاعی و جاودان را مطالعه کردم)التماس دعا