سلام

اولین مطلب زمستان ۹۶

زمستانی که بسیار با گرما شروع شد!..دیروز کلا گرم بود...حالا شاید هم محل سکونت ما، هواش گرم بوده...نمی دونم...خلاصه که شاید شما دیروز سردتون بوده باشه، اما ما گرممون بود(لبخند)

این جمله "شاید شما اینطور ولی ما اونطور" را شنیدید؟...

امروز چند تا مصداقش را بررسی می کنیم!

شاید شما دوست نداشته باشید بررسی بشه ولی ما دوست داریم!

شب یلدا میشه و همه به هر نحوی سعی می کنند یه دورهمی ردیف کنند و خلاصه گل بگن و گل بشنون...

باز تاکید می کنم! شاید شما دورهمی نداشتید ولی ما داشتیم!

افراد دنبال موضوع می گردند که سر صحبت باز بشه....

شاید شما دنبال موضوع نمی گردید ولی ما می گردیم!

انواع تنقلات...مدل به مدل آش...تخمه و البته به دور از هندونه....چون از اساس اشتباهه هندونه بخوری این موقع...

چون هندونه سرده...شب، سرده، زمستون هم که خودش سرده...سرما در سرما، بدنت را داغون می کنه...

خلاصه که شاید شما هندونه هم خوردید ولی ما نخوردیم!

بحث ها شروع میشه....از سیاست و اخبار و زلزله و آب و هوا و بازار و دستور غذا و فیلم و سریال و .......اوووووف...

هر قسمت از مجلس یه جلسه ای و یه مبحثی مطرحه...

شاید شما همگی با هم یه مبحث را دنبال می کنید ولی ما، هر گروه برای خودشون، یه مبحث دارند!

خلاصه یه طرف مجلس، ماجرا می رسه به مبحث اخلاقی و یه بنده خدایی شروع می کنه که متاسفانه احترام ها مثل قدیم نیست...پدر و مادرها اون ارج و قرب قدیم را ندارند....

یه نفر این وسط، پا برهنه می پره که بله همینطوره...البته شاید اطراف شما، این داستان باشه ولی اطراف ما، همه خیلی به پدر و مادر احترام می ذارند!

همون نفر اول، ادامه میده که بله خدا را شکر ما هم مشکلی نداریم و این قضیه کلی گفته شد....

ادامه بحث....



اون طرف مجلس...

-خیلی آشی که پخته بودید خوب بود...

-خواهش می کنم...نوش جان

-من که هر وقت غذا درست می کنم، یا شور میشه یا بی نمک

-نمی دونم والا....شاید شما دستتون، به نمک زیاد میره یا به بی نمکی ولی من همیشه نمک غذاهام به اندازه است!

...ادامه بحث...




یه طرف دیگه...

-درسهاتو خوندی؟

-هییی

-خدا را شکر فردا تعطیله...وگرنه مجبور بودم تکلیفهامم بیارم بنویسم

-مگه ننوشتی؟

-نه دیگه...گفتم فردا می نویسم

-چه بد...شاید تو تکلیفهاتو عقب می اندازی ولی من به محض اینکه از مدرسه میام، تکالیفم رو انجام میدم که خیالم راحت باشه...

ادامه بحث...




یه طرف دیگه مجلس...

-شما به فوتبال هم علاقه دارید؟

--نه اصلا...آدمو اسکول می کنند، آخرشم هیچی به هیچی...یه گل هم نمی زنند...

-شاید شما اسکول شده باشید، ولی من اصلا...اتفاقا خیلی هم دوست دارم...

ادامه بحث

....




دیدید چقدر مصداق هست....

گاهی با دل شکستن همراهه و گاهی هم نه، چون حتما باید باشه وگرنه نابودت می کنه...

-بیا یه نخ بکش...

-شاید شما دوست داشته باشید سیگار بکشید ولی من دوست ندارم...

...


خلاصه که به مصادیق این جمله توجه کنید...

نکته آخر اینکه...

شاید فکر کرده باشید این ماجرای مهمونی واقعی بود ولی اینطور نبود(لبخند)


پی نوشت:
شهدا را یاد کنیم با ذکر صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

شیطنت نوشت:
بازرسین مشغول کارند!(ساعت ۲:۵۶بامداد)
شاید شما حواستون نیست ولی ما حواسمون هست(لبخند)