هو القادر

فرا رسیدن ماه ربیع الاول بر شما مبارک، ما کلا آدم شادی هستیم ها به خشک نویسی ما نگاه نکنید (لبخند)

چرا کسی به روم نمیاره یک روز زودتر مطلب گذاشتم !!!

چرا کسی به روم نمیاره روزام رو گم کردم !!!

کلا روزهام رو گم کردم (لبخند)

پیامکی درخصوص جلسه‌ای آمده بود و دیروز ما رفتیم که در جلسه شرکت کنیم و ده دقیقه هم زودتر رفتیم، طرف گفت کسی نیومده‌ها مطمئن هستید جلسه است؟

گفتم بله بزرگوار درب رو باز کنید شما (با جدیت تمام) (لبخند)

رفتم داخل و تا برسم به پله‌ها گوشیم رو بازکردم و به پیام نگاه کردم و گفتم درسته دیگه

تقویم گوشی رو نگاه کردم دیدم دوشنبه است ... و پیام برای سه شنبه

برای همین یک روز زودتر مطلب این هفته را منتشر کردم (لبخند)

به این نتیجه رسیدم که ... فعلا نگم بهتره (لبخند)


خب شکر خدا ایالت‌های داعش هم همه فتح شد و دیگر شهری ندارند برای حکومت و پایان کارشان اعلام شده است.

و فقط مانده اند تک و توک و پخش و پلاهایشان

روح همه شهدای مدافع حرم که جانشان را هدیه کردند شاد

عزت روز افزون برای جانبازان و رزمندگانی که از زندگی و راحتیشون گذشتند و در این جبهه ها حاضر شدند مستدام باد و به خانواده‌هاشون سلامتی رو عنایت کند ان‌شاالله که به نظرم کمتر از نقش شهدا و جانبازان و رزمندگان رو نداشتند این عزیزان