توی این ماه اخیر ختم یک جوان و یک نوجوان شرکت کردم دیروز که توی ختم نوجوان 14 ساله که از اقوام بود نشسته بودم خیلی حالم گرفته بود و اصلا حال خوبی نداشتم ، خسته شدم از این دنیای بی ارزش که اصلا ارزش هیچی رو نداره (این نوجوان از وقتی به دنیا اومده بود ریه اش دچار مشکل بود و وقتی نفس رو بیرون میداد ریه اجازه نمیداد نفس جدید بره داخل و به سختی ... دکترها گفته بودن این یه معجزه است که داره همین جوری نفس میکشه و چند وقت ... پدر و مادرم که به هزار امید با همه چیش ساخت و ... چند وقت پیش هم که دکتر قطع امید کرد و گفت دیگه فایده نداره ... مداحی که توی ختم میخوند چند بیت سینه زنی خوند و از قول خانواده گفت این نوجوان خیلی سینه زنی رو دوست داشته ... دلم یهو ... )

خدایا بعد از مرگ ما چی میشه ؟ میخوان توی ختم ما چی بگن ؟ خوب شد که رفت ؟ یا حیف شد که رفت ؟ ولی مطمئنم که اولیشه ، خوب شد که رفت ...

یه اوستایی میگفت زندگی خوبه که ، وقتی بچه به دنیا میاد ، بچه گریه میکنه و همه دور قنداقه اش میخندند و وقتی هم که میمیره همه از ته دل براش گریه میکنن و اون (روحش) به همه میخنده ...

چند وقتیه که از این دنیا سخت بریده ام و دیگه دوست ندارم زنده باشم ... آدم های گرفتاری رو می بینم که واقعا مشکل دارن که بیشترشون درمانی مشکل دارن و لمس میکنم و از ته دل ، دلم میسوزه و کاری از دستم بر نمیاد از پدری که همه دکتر ها از گفتن باید پای بچه ات قطع بشه و یک دکتر گفته عملش میکنم هزینش سی میلیون می شود و برگه حسابش رو بهم نشون میده نزدیک چهار و نیم میلیون تو حسابشه اونم با قرض ... از امید این پدر خجالت کشیدم

و موارد مشابه زیاد دیگه ای که ... از دستم کاری بر نمیاد و حرص و غصه میخورم و ...

خدایا کمکم کن ، خدایا صبر زیادی بهم بده ، خدایا صعه صدر بهم عطا کن ... میدونم دادی خیلی بیشتر میخوام یا منو زودتر از این دنیای فانی بیرون ببر ... همین ... خدایا ازت هیچی نمیخوام دیگه هیچ چیز مادی نمیخوام...

صبر جمیلی که در قرآن به آن سفارش شده، چه صبری است؟


دل.ن : خیلی دوست دارم این روزها برم سوریه ... بدجوری دلم هوس زیارت کرده خصوصاً صبح های حرم حضرت رقیه ...

التماس.ن : خدایا کمکم کن ... خیلی زود و خیلی زیاد ...


شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب شیعه را خدمت همه عزیزان تسلیت عرض می نمایم و از این امام بزرگوار درخواست و طلب مغفرت دارم ...

این روزها دوباره توی تهران شمیم عطر شهید پیچیده و دارن شهید میارن ... خیلی دوست دارم برم تشییع ... البته باید بخوان و دعوت کنن دیگه ...