هو الحبیب

این روزها که حرف از سِلفی بود، عکس سَلفی رو دیدیم که یکی از عزیزان کشور رو اسیر کرده و تقریبا همه افکار عمومی رو به خودش مشغول کرده ...

روح این شهید والا مقام شاد و قرین رحمت

ان‌شاالله که میهمان ارباب بی سَر باشند

خون این شهید اینقدر به نظرم ارزش داشت و اون چیزی که من احتمالش رو میدم اخلاص شهید بوده که باعث ایجاد این موج شد و معبر جدیدی رو ایجاد کرد برای اهل جهاد و شهادت

ان‌شاالله روزی همه اونهایی که علاقه دارند شهادت رقم بخورد

بعضی‌ها متاسفانه هنوز هم درک درستی از این مطلب ندارند، ارزش بحث کردن و گفتگو هم به نظرم ندارند. هنوز طعم امنیت خوبی که داریم رو درک نکردند.

جایی خونده بودم نوشته بود:

من کجا برم امضا بدم که بخاطر من و امثال من کسی نره و شهید نشه، من میتونم از خودم دفاع کنم.

آخه از این نوشته مشخصه که چجور آدمی هستی و فکر نکنم که ارزش داشته باشه که آدم وقت بزاره که توجیه کنه دلایل رو برات

بقولی نوک دماغش رو میبینه این بنده خدا

باید گفت شما که میتونی از خودت دفاع کنی باید پرینت مکالماتت رو بگیرن مشخص بشه که چند بار با 110 تماس گرفتی که مزاحمت‌هایی که برات ایجاد شده رو رفع کنه پلیس خنده

خدا عاقبت هممون رو بخیر کند

ان‌شاالله عصر عازم مشهد هستم و به شرط توفیق و لیاقت دعاگوی شما خواهم بود.