أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ

پیشاپیش میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بر عاشقان طریقش مبارک باد.

بچه تر که بودم نوار کاست های مرحوم کافی و حاج منصور ارضی زیاد تو خونه داشتیم ی سری از روی کنجکاوی دونه به دونه نوار ها رو گذاشتم داخل ضبط صوت گوش دادم، نواری رو پیدا کردم با نوای حاج منصور که میخوند دوست دارم نگات کنم توام منو نگاه کنی،جای دوری نمیره اگه به منم نگاه کنی و... خلاصه پرس و جو کردم تو خونه  ببینم نوار برای کی هست تا اجازه بگیرم  نوار رو بردار برای خودم واسه همیشه، یادمه با همون دست خط خرچنگ قورباغه ای (لبخند) روش اسم خودم رو نوشتم و به اعضای خانواده هم سپردم که این نوار برای من هست ها کسی دست نزنه. از همون بچگی هم خوش اخلاق بودم(لبخند)

  چند سالی کارم همین بود هر روز برم ضبط صوت رو بردارم نوارم رو بزارم داخلش گوش بدم، خیلی سال که می گذره از اون وقت ها یادش بخیر، این رو گفتم که بگم آقا جانم من از همون بچگی هام شما دوست داشتم و دارم.