جای همه دوستان خالی جمعه رفته بودیم امامه (تهران - فشم) برای چیدن میوه های مانده باغ یکی از اقوام ...

خوب بود و خوش گذشت با این که کار بود و تفریحی نبود ...

تجربه خوبی بود ...

اما یه چیزی داشت محسوس میشد ، رنگ و بوی پاییز وقتی توی دور نما و نزدیک نمای قاب چشمت به نظرت میومد و برگ های رنگین درختان از نزدیک ترین درخت تا دور ترین درخت ها و میان انبوهی از درختان به چشم  میخورد و توی مسیر هم توی کوچه باغ کم و بیش صدای برگ های خشک زیر پاهات موزیک آرام و نرمی رو توی ذهنت نقش میبست ...

منظره های جالب و به یاد ماندنی با چشمهایت میدیدی ولی لنز دوربینت توانایی اینو نداشت که این مناظر رو همونطور که هست و میبینی به قاب تصویر بکشه ...

با این که مقداری از میوه را داشتم منتقل میکردم (البته چون پام کمی هنوز .. من کمتر ...) داشتم به میوه های باغ های سر راه نگاه میکردم و فکر میکردم که شیئی با پام برخورد کرد ...

*این شاید تذکری بود برای این که یه وقت چشم طمع نداشته باشم و هواسم به خودم و راهی که دارم طی میکنم باشه ...

* این شاید برای این بود که کمی توجهم به مهربون کم شده بود و ...

* این شاید ...


خدای من نگاهت را به من محسوس تر کن ، میخوام متوجه این باشم همیشه که داری ...

خدایا کرمت رو میخوام بیشتر درک کنم اینجوری بیشتر میتونم شکر کذار باشم ...


التماس دعا نوشت : دیشب خبر توی کما رفتن یکی از اقوام رو بهم دادن که از بچه های جنگ بوده و علی رغم این که گوشش زیاد نمیشنوید و نمیتونست حرف بزنه ولی معرفتش توی اقوام زبان زد بود ... همشیره ما که داشت دیشب این خبر رو میداد یه خاطره ازش تعریف کرد که بیشتر ... میگفت رفته بود به یکی از هم رزم هاش که دکتره سر بزنه که کمی سرفه کرد و نفس کم آورد  و مرگ مغزی ... ریه هاش از آثار شیمیایی جنگ مشکل داشت ...

چند هفته پیش توی محله خودمون داشتم میرفتم داخل مغازه که دیدم داره میاد ، وایسادم بعد از حال و احوال کردن یه آدرس ازم پرسید و یه جفت پوتین نشونم داد که باید میداد به شخصی توی اون آدرس ... معلوم بود که ازش خواسته بود و براش تهیه کرده بود ...

دوستان لطفا دعا فراموش نشه ... امروز که ازش حالی پرسیدم مثل این که دکتر گفته امیدی نیست و برای اهدا اعضاء باید آماده بشه ...



امروز یکی بهم گفت فله ای هستی ؟  (کلی خندیدم) تو دلم گفتم خدایا ما رو فله ای بخر برا خودت قاطی خوبات ...


شهادت جواد الائمه (علیه السلام) را خدمت امام رئوف و امام زمان عج و دوستان عزیز و گرامی تسلیت عرض می نمایم ...