بهار آمد ، بهار من نیامد

گل آمد گُلعذار من نیامد

برآوردند سر از شاخ ، گل ‏ها

گلی بر شاخسار من نیامد

چراغ لاله روشن شد به صحرا

چراغ شام تار من نیامد

جهان در انتظار آمد به پایان

به پایان انتظار من نیامد

سال نو شما پیشاپیش با کلی آرزوهای خوب مبارک

***

خانم ها و آقایان بشتابید! بشتابید!


مسابقه زیباترین سفره هفت سین سال 1396

با فرارسیدن سال نو، تکاپو برای آماده کردن مقدمات سفره هفت سین و چیدن با سلیقه اون دغدغه همه ما هست در این راستا بنا به تصمیم هیئت مدیره فانوس جزیره(لبخند)  به شرط مشارکت شما بزرگواران مسابقه نوروزی سفره هفت سین برگزار میکنیم که ان شاءالله شما هم از سفره هفت سین هاتون عکس گرفته و برای ما ارسال کنید تا ما هم به سه نفر برگزیده(البته بستگی به نفرات شرکت کننده داره) جایزه بدیم و اما نحوه ارسال عکس، بزرگواران میتونید از طریق کامنت عکس رو کپی کنید  بفرستند یا توی صندوق بیان عکس رو  بذارین لینک بدین و یاتوی کانال فانوس جزیره برای ادمین کانال ارسال کنیدا(p_mersad@)ان شاءالله که سال خوب و خوشی رو شروع کنید سالی که با جایزه شروع بشه معلوم سال خوبی هست به به... (لبخند)

مهلت ارسال نهایت تا تاریخ96/01/04

در مسابقه سفره هفت سین شرکت کنید و جایزه بگیرید😉


پ.ن: عیــد نزدیک است دلمـان یک تحـول عظیــم می خواهد یک انقـــلاب روحــی یک حـال خـوب الهی معجـــزه ای که سخــت محتاجیـم🌹