رحلت جانسوز رسول خوبیها (ص) بر عموم مسلمانان تسلیت باد ...
اصلا غربت مدینه را از کنار ظریح حضرت رسول هم میتوانی به خوبی حس کنی با این جمعیتی که آمده است ولی همه باید فقط از دور نگاه کنند و از دور نجوا .. این همه راه تا آنجا میروی و نمیگذارند به ضریح کسی که خودشان هم قبولش دارند نزدیک شوی و از نزدیک تر با او درد دل ...

شهادت غریب مدینه امام حسن مجتبی علیه السلام بر شیعیان تسلیت باد ..
اصلا با ساختن نماد برای اسلام مشکل دارند ، اگر آبروی خودشان نبود به نظرم حرم رسول خدا را هم تخریب می کردند این از شواهد پیداست ، این را در مدینه میتوان به راحتی حس کرد ، غربت بقیع را هیچ گاه نمیتوان وصف کرد .. آنوقت که حتی کتاب دعا هم اجازه نمیدهند که همراهت باشد .. تو را مشرک می خوانند .. ولی دل آدم به همین خوش است که دعایی بخواند و او را مشرک بخوانند ، انگار دلگرمی در دین است برایمان ، اینجاست که فرق شیعه بودن را با مسلمان بودن ظاهری متوجه می شوی و ناخودآگاه این در ذهنت خطور میکند "نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو - به دشمن علی بگو نماز خود رها کند" ... غربت از در و دیوار مدینه می بارد ..

شهادت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیت و ثنا بر شیعیان تسلت باد ...
وقتی از شوق زیارت این امام رئوف از قول لبنانی ها می گفت برایم و از التماس هایشان که نه زبانی بلکه دلی التماس می کنند که در حرم علی ابن موسی الرضا (ع) دعایشان کنی حسی به من شنونده دست میدهد که چقدر دلتنگ حرم می شوم ... کسی که چقدر سوز دل دارد و چگونه تمنای زیارت .. لحظه ای حس ماهی به تو دست میدهد که خارج از تنگ آب است و این که چرا مثل او قدر این حرم را نمیدانی ، اویی که فقط وصفش را شنیده و اصلا حرم را ندیده و تویی که دیدی و ... و فکر میکند که وقتی به کشورت بر می گردی مستقیم می روی حرم و زیارت و تو در دلت میگویی اللهم الرزقنا حرم .. و او از دلت خبر ندارد و ناخودآگاه خود را روبروی گنبد حس می کنی .. السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ، ایهاالامام الرئوف السلام علیکم ورحمت الله و برکاته ..